Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) підрахувала, скільки зарядних станцій для електромобілів припадає на кожен кілометр дороги в Європі
Це доволі цікавий показник, оскільки дає інформацію не просто про наявність зарядних станцій, а про їх доступність. Важливо зазначити, що у статистику враховно усі зарядні станції, навіть накшталт “наливайок”. Тому, далеко не всі пристрої підійдуть для використання під час тривалої подорожі. У середньому, кожен 7ий зарядний пристрій є швидким, це близько 14 % усіх зарядних станцій. Мова йде про агрегати з потужністю понад 22 кВт.
Розглянемо статистику.
Абсолютним лідером, з огляду на всі зарядні станції, є Нідерланди. Країна має в середньому 64,3 точки зарядки електромобілів на 100 км. Тобто, 1 зарядний пристрій на кожні 1,5 км дороги.
На другому місці Люксембург, з показником 57,9 зарядних станцій на 100 км. І третє місце, із значним відривом посідає Німеччина, яка має «лише» 25,8 одиниць на 100 км.
Четверта позиція – Португалія, проказник 24,9 станцій.
Далі йдуть:
- Швеція – 12,2
- Австрія – 9,9
- Італія – 9,2
- Бельгія – 8,8
- Данія – 7,7
- Хорватія – 6
З 27 країн-членів ЄС 17 мають менше 5 зарядних пристроїв для електромобілів на 100 кілометрів.
А 6 країн навіть не досягають середнього показника 1 зарядний пристрій на 100 км. Це Латвія (0,7), Польща (0,7), Естонія (0,6), Кіпр (0,4), Греція (0,4) і Литва в кінці. У цій країні в середньому на 100 км дороги припадає лише 0,2 зарядки.
Як висновок можна зазначити, що перед поїзкою у Європу необхідно правильно планувати маршрути, щоб не опинись у незручній ситуації. Хоча якщо Ви хочете відвідати Нідерланди, то хвилюватись не варто 😉