elektromobil-artenergomotor

Що відлякує клієнтів від купівлі електрокарів. Результати опитування

Консалтингова компанія Deloitte опитала понад 26 тисяч автомобілістів у всьому світі, щоб з’ясувати, що їх утримує від придбання електрокара. Виявилося, що для 52% жителів США вартість «зелених» машин — як і раніше, головний відштовхуючий фактор. У листопаді минулого року середня ціна електромобіля на північноамериканському ринку становила $65 041, і це дуже дорого для більшості.

Не розглядає купівлю електромобіля через високу ціну половина опитаних із Японії. У Німеччині той самий чинник відзначили 44% респондентів, в Індії – 36%. У Китаї, ринок якого наповнений бюджетними електрокарами, ціна відлякує лише 19% покупців.

Для німців головною проблемою залишається недостатній запас ходу, який турбує 57% учасників опитування, для індійців — брак публічних зарядних станцій (43%), для жителів Південної Кореї тривала зарядка (49%). Китайців найбільше хвилюють питання безпеки тягової батареї (32%).

Выгодно ли покупать электромобиль?

Також Deloitte дізналася, яким респонденти вбачають свій наступний автомобіль. Машин з ДВС, як і раніше, більше: у США за них проголосували 62%, в Індії — 53%, у Південно-Східній Азії та Німеччині — по 51%. Менше половини опитаних оберуть таку машину у Китаї (45%), у Південній Кореї (38%) та Японії (36%). Гібриди найбільше цікавлять японців (36%), а електрокари – китайців (27%).

З’ясувалося також, що більшість не приваблює ідея передплати тих чи інших функцій автомобіля. Так, у Китаї 54% хотіли б заплатити за них один раз, в Індії — 49%, у США — 46%. За місячну підписку висловилися 21% опитаних із Японії та Південно-Східної Азії, 20% із США, 16% із Німеччини та лише 8% з Китаю.

Однак до такої практики підключаються все більше виробників: абонентську плату ввели Tesla, Mercedes-Benz, BMW, Audi та інші, причому йдеться про різні функції — від автопілота до підігріву сидінь.