Покращений Q-4 e-Tron вже доступний!

Як ми можемо прочитати в великому прес-релізі від Audi, модель Audi Q4 e-Tron значно змінилася. Його досить багато. Нижче подаємо точний текст, який ми отримали від прес-служби компанії:
«Інгольштадт, 26 вересня 2023 р. Audi послідовно продовжує курс на розробку повністю електричних моделей. Сімейство моделей Audi Q4 e-tron сприяло значному збільшенню поставок електромобілів у першій половині 2023 року (+51,2 відсотка), ніж інші e-моделі. Він буде повністю оновлений для 2024 модельного року. Він отримає переналаштовану підвіску, підвищену продуктивність, характерний звук і вдосконалене стандартне обладнання. На додаток до оптимізованої концепції приводу та більшої потужності зарядки, Audi розширює спектр функцій систем допомоги водієві. Завдяки опціональному адаптивному асистенту водіння обидві моделі тепер також підтримують зміну смуги руху.
Audi Q4 e-tron оснащений великою батареєю, яка забезпечує 77 кВт-год чистої енергії (82 кВт-год брутто). Оптимізована хімічна структура клітин покращила потужність заряджання постійним струмом, дозволяючи їм заряджатися від 10 до 80 відсотків приблизно за 28 хвилин за ідеальних умов. Версії Quattro тепер досягають максимальної потужності зарядки постійним струмом 175 кВт, а версії із заднім приводом – максимум 135 кВт.
Функція захисту акумулятора автоматично обмежує рівень заряду до 80 відсотків, щоб подовжити термін служби акумулятора. Щоб забезпечити інтелектуальне планування подорожей і зарядки, планувальник маршрутів e-tron надає пріоритет високопродуктивним станціям HPC (High-Power Charging). Якщо водій вибирає запропонований маршрут, система активує попередню підготовку акумулятора безпосередньо перед тим, як Audi Q4 e-tron досягне вибраної збереженої зарядної станції. Якщо водій вибирає HPC-станцію як пункт призначення, система активує термічну підготовку батареї, щоб забезпечити її якнайшвидшу зарядку на станції. Вперше сімейство моделей Audi Q4 e-tron також пропонує т.зв посткондиціонування. У цьому випадку система керування температурою автомобіля охолоджує акумулятор,
Нова система приводу з більшою ефективністю та потужністю:
Як із заднім приводом, так і з повним приводом quattro всі версії Audi Q4 e-tron тепер оснащені електродвигуном постійного збудження (PSM) на задній осі.
Завдяки оновленню сімейство моделей Audi Q4 e-tron тепер має повністю оновлений двигун PSM, який відрізняється вищою ефективністю та більшою потужністю. Ці моделі відрізняються збільшеним радіусом дії та чудовою віддачею потужності. Наприклад, Audi Q4 Sportback 45 e-tron досягає запасу ходу до 547 кілометрів за циклом WLTP.
Задньопривідні Audi Q4 45 e-tron і Audi Q4 Sportback 45 e-tron виробляють 210 кВт (286 к.с.) потужності та розганяються від 0 до 100 км/год за 6,7 секунди. Для Audi Q4 45 e-tron quattro та Audi Q4 Sportback 45 e-tron quattro потужністю 210 кВт (286 к.с.) потрібно 6,6 секунди. Моделі Audi Q4 55 e-tron quattro вищого класу та Audi Q4 Sportback 55 e-tron quattro з потужністю 250 кВт (340 к. с.) розганяються з місця до 100 км/год лише за 5,4 секунди. Максимальна швидкість усіх моделей тепер становить 180 км/год.
У новому електродвигуні використовується оптимізоване управління температурою для підвищення ефективності. Система оснащена енергозберігаючим охолодженням: завдяки геометрії та розташуванню передач, а також компонентам спеціальної форми для транспортування та розподілу масла температура в системі приводу майже не підвищується. У свою чергу, система охолодження забезпечує контрольовану температуру масла. Елементом, пов’язаним з цією системою, є сорочка рідинного охолодження поза статором.
Покращена реакція на кермо: підвіска з ДНК Audi:
Завдяки ДНК Audi, нещодавно налаштована підвіска покращує баланс для ще більшого комфорту, задоволення від водіння та стабільності. Незалежно від того, чи має модель стандартну, спортивну підвіску чи підвіску з регулюванням амортизаторів, характеристики рульового керування та налаштування амортизаторів були спеціально адаптовані. Результатом є гармонійна амортизація, покращена реакція на кермо та покращений контроль навантаження.
Завдяки спортивній підвісці кузов нижчий на 15 міліметрів. Нова настройка пружин і амортизаторів, а також нова настройка рульового управління забезпечують збалансоване, стабільне водіння та типову для Audi спортивну реакцію керма. Моделі Audi Q4 e-tron більш безпосередньо реагують на зміни керма, забезпечуючи більшу спортивність і маневреність.
Нова функція: система допомоги при зміні смуги руху
Оновлення дозволяє сімейству Audi Q4 e-tron вперше отримати переваги від додаткової системи допомоги при зміні смуги руху. Ця функція доступна в поєднанні з адаптивним круїз-контролем і активується на швидкості понад 90 км/год на автомагістралях. Допоміжну зміну смуги руху можна активувати через MMI як частину пакету допомоги Pro, системи захисту та попередження plus.
Нова система використовує білі стрілки на приладовій панелі та на проекційному дисплеї доповненої реальності, щоб вказати водієві, чи безпечно змінити смугу руху та в яку смугу. Якщо водій ініціює зміну смуги, натиснувши покажчик повороту, система активно допомагає йому керувати транспортним засобом. Коли автомобіль виїжджає на нову смугу, система вимикає покажчик повороту. При зміні смуги повну відповідальність несе особа за кермом. Допоміжна зміна смуги руху можлива завдяки даним, отриманим із заднього радара.
Серед додаткових систем адаптивний круїз-контроль спеціалізується на регулюванні дистанції до автомобіля попереду шляхом уповільнення або прискорення автомобіля відповідно. Функціональність адаптивного круїз-контролю розширюється за допомогою асистента водіння та використовує невеликі корекції керма, щоб утримувати автомобіль у центрі смуги руху. Щоб зберегти бічний контроль, водієві достатньо лише злегка торкнутися ємнісного керма, яке є частиною системи, щоб продемонструвати свою увагу та зосередженість.
Система бічної допомоги стежить за рухом позаду та поруч з автомобілем і попереджає людину за кермом, якщо вона збирається змінити смугу руху в критичній ситуації. Ця система також використовує інформацію із задніх радарних датчиків.
Важливі системи допомоги водієві є стандартними, тоді як додаткові системи постачаються з пакетами «плюс», «про», «захист і попередження плюс допомога».
Покращене стандартне обладнання та обмежені моделі:
Audi MMI navigation plus, Audi connect Navigation & Infotainment і повністю цифровий 10,25-дюймовий віртуальний кокпіт Audi тепер є стандартним обладнанням цієї моделі. Кришка багажника тепер у стандартній комплектації оснащена електродвигуном, який у поєднанні з додатковим ключем реагує на рух ніг. Підігрів передніх сидінь також доступний як стандарт.
З новою лінійкою Edition S компанія Audi розширює широкий асортимент індивідуального обладнання. Ви можете вибрати серед іншого: Оздоблення Pebble Grey, Glacier White Metallic або Mythos Black Metallic, колісні арки та кришки дверей контрастного Mythos Black Metallic, 21-дюймові колеса з матово-коричневим малюнком п’ятикутної зірки, димчасті світлодіодні фари Matrix і димчасті світлодіодні задні ліхтарі. Коричневі кільця Audi додають спортивні акценти.
Унікальна акустична ідентичність і характерне звучання
Моделі Audi Q4 e-tron унікальні – не лише візуально та з точки зору водіння, але тепер також і акустично. Завдяки оновленню Audi опціонально надає серії компактних позашляховиків власну акустичну ідентичність. Типовий «звук характеру» відрізняє його від інших електричних моделей Audi та інших виробників. Крім того, це поглиблює емоційний зв’язок між водієм Audi та його автомобілем.
Усі моделі буде чутно на низьких швидкостях приблизно 25 км/год і вище. Це значно підвищує безпеку дорожнього руху.
Цифровий звук під час руху, що видається двома зовнішніми динаміками ззаду та двома внутрішніми динаміками в задніх дверях, доступний із заводу як спеціальна функція. Ця інноваційна звукова картина змінюється залежно від навантаження та швидкості, аж до максимальної швидкості автомобіля. Безпомилковий звук є відмінною рисою електричних моделей Audi і емоційно виражає прогресивний характер автомобіля.
«Звук характеру» визначається зовнішнім звуком, а не лише інформаційно-розважальною системою чи внутрішніми динаміками. За потреби систему можна будь-коли дезактивувати в меню Audi drive select. Акустична система сповіщення транспортного засобу (AVAS), яка є обов’язковим за законом попереджувальним звуком, є частиною «звуку характеру» і активна в будь-який час. Це не впливає на звук інформаційно-розважальної системи.