tesla-model-s-artenergomotor-1

Оновлені Tesla Model S і Model X: три мотора і штурвал замість керма

Вже скільки десятиліть ми бачимо концепт-кари з штурвалом на місці звичної бублика, але використовувати його на серійних машинах поки ніхто не наважувався. Першим став Ілон Маск: справжній штурвал з’явився у оновлених електромобілів Tesla Model S і Model X! Правда, про доопрацювання рульового механізму в компанії не повідомляють, так що рулити як і раніше доведеться з перехопленнями, і зручність цього дії викликає великі питання. Але хіба це когось хвилює у випадку з Теслой?

tesla-model-s-artenergomotor

tesla-model-s-artenergomotor

А якщо серйозно, то електричний ліфтбек Model S через вісім років після дебюту пережив першу комплексну модернізацію. Нові версії або локальні доопрацювання траплялися щорічно, а єдиний незначний рестайлінг був в 2016 році. Тепер же «Еска» одночасно знайшла змінену зовнішність, повністю новий салон і поліпшену техніку.

Go Button
Tesla Model S
Новий електромобіль

Зовнішні зміни невеликі, але добре помітні: це нові бампери (з переднього зникли протитуманні фари) і колеса, а також темний декор замість хрому (він на дверних ручках, підвіконних молдингах і п’ятої двері). Зате з переробкою інтер’єру дизайнери виявилися куди сміливіше, і це стосується не тільки штурвала. На рульовій колонці ви більше не знайдете підрульових важелів: їх функції покладені на сенсорні кнопки і барабанчики на спицях штурвала.

Go Button
Інтер'єр Tesla Model S
My Subtitle

Замість фамільного «вертикального» планшета по центру нової передній панелі тепер красується 17-дюймовий «горизонтальний» телевізор: у нього підвищені яскравість і контрастність, а роздільна здатність екрану – 2200х1300. На відміну від молодших моделей Тесли, збережена окрема комбінація приладів перед водієм: для неї встановлений екран діагоналлю 12,3 дюйма. Повітроводи системи вентиляції тепер замасковані і не кидаються в очі, а на центральній консолі розташовані два майданчики для бездротової зарядки смартфонів і роз’єми USB.

Go Button
Інтер'єр Tesla Model S
My Subtitle

Сидіння другого ряду теж нові, що дозволили виграти трохи додаткового простору для пасажирів. А ще у них тепер є свій восьмидюймовий дисплей, який розташований між спинками передніх крісел і може з’єднуватися з деякими ігровими консолями. Оснащення включає трьохзонний клімат-контроль і вентиляцію передніх крісел.

Go Button
Інтер'єра Tesla model S
My Subtitle

Електротехніка серйозно перероблена. Перш за все, з’явилися нові електромотори. Tesla знову, після довгої перерви, почала відкрито публікувати потужність силових установок, але тепер приховує ємність тягової батареї. У базовій версії Model S Long Range, яка прийшла на зміну варіанту Long Range Plus , повний привід і два двигуни. Пікова віддача зросла з 564 до 679 к.с., а час розгону до 60 миль в годину (97 км /год) скоротилося з 3,7 до 3,1 с. Максимальна швидкість колишня (249 км / ч), так само як і тягова батарея (судячи з усього, на 100 кВт ∙ год). Але дальність ходу знову трохи підросла: з 647 до 663 км по американському циклу EPA. 

Go Button
Tesla Model S
My Subtitle

А замість модифікації Performance тепер довгоочікувана Tesla Model S Plaid з трьома електромоторами! Задні колеса приводяться індивідуальними двигунами, і це рішення дозволяє реалізувати управління вектором тяги. Пікова потужність – 1034 к.с.! Такий ліфтбек може промчати залікову чверть милі (402 метри) за 9,23 с, набравши 249 км / год на виході. Паспортний час розгону до 97 км / год – 1,99 с проти 2,3 с у попередньої версії Performance. Максималка – 322 км / год, правда, досягти її можна тільки на спеціальних шинах, які почнуть встановлювати восени. Акумулятор тут колишній, тому дальність ходу – «всього» 628 км. 

Революція буде завершена до кінця року, коли Tesla почне випуск тягових батарей нового покоління. Ілон Маск анонсував їх у минулому році: При схожих габаритах ємність акумуляторів повинна виявитися більше, дальність ходу виросте приблизно на 16%, а ще обіцяно серйозне зниження собівартості. Така батарея з’являться на електромобілі Tesla Model S Plaid +. У нього ті ж електромотори, що і у випадку Plaid, але пробіг на одній зарядці перевищить 840 км! А на розгін до 97 км / ч піде навіть менше, ніж 1,99 с. Решта подробиць з’являться пізніше, хоча ціна відома: 140 тисяч доларів. Замовлення вже можна оформити.

Go Button
Tesla Model X
My Subtitle
Go Button
Tesla Model X
My Subtitle

Перераховані вище доопрацювання перейшли і на кросовер Tesla Model X, причому у нього навіть є маленький бонус – змінені задні ліхтарі. Двомоторний версія Long Range (679 к.с.) може проїхати 579 км. А тримоторний Tesla Model X Plaid (1034 к.с.) з дальністю ходу 547 км і розгоном до 97 км / год за 2,5. Правда, максимальна швидкість такого кросовера – «всього лише» 262 км / год. Версія Plaid + з новою батареєю поки навіть не анонсована.

 

Tesla почне виробництво модернізованих ліфтбек Model S вже через кілька тижнів. До кросоверів Model X черга дійде трохи пізніше.

 

Замовити нову Теслу Ви зможете в нашому салоні електромобілів АРТЕНЕРГО МОТОР.