PORSCHE TAYCAN існує на ринку з 2019 року. Модель Turbo S є флагманом продуктивності і посіла почесне місце в рейтингу набажаніших елетромобілей планети. Але скоро все може змінитись…
Видання Carscoops опублікувало шпигунські знімки прототипу нової модифікації Taycan, поміченої неподалік Нюрбургрингу. Як коментують журналісти винання: “Цей малюк дійсно гарячий”🔥
Незважаючи на камуфляж, ми можемо побачити деякі нові додаткові компоненти. Серед них найбільш помітний передній спліттер із подовженими бічними плавниками, гостріші бічні пороги, перероблений задній дифузор і фіксоване заднє антикрило, встановлене на вбудованому спойлері.
Звісно що, новий обвіс Taycan не такий екстремальний, як у 911 GT R3, але декілька додаткових кілограм притискної сили він точно забезпечить. Зрештою, стандартна версія Taycan теж доволі впевнено почуває себе на дорозі за рахунок встановленого на підлозі акамулятора, що зміщує центр ваги донизу.
Ще одна цікава деталь – новий набір двоколірних легкосплавних колісних дисків з порожнистими спицями, цим самим, імовірно, зменшивши непідресорену масу. А масивні гальмівні диски виділяються ще більше, завдяки пофарбованим у жовтий колір гальмівним супортам.
Пізніше прототип був помічений на “Північній петлі”, де він нарізав кола вже з золотистими п’ятиспицевими дисками та каркасом безпеки у салоні.
Нинішній флагман Porsche Taycan Turbo S пропонує 750 к.с. та 1050 Нм крутного моменту. Якою буде віддача двигуна у версії GT залишається загадкою. Безсумнівно, варіант GT матиме шасі, орієнтоване на трек. Також електромобіль залишиться без частини “стандартних” елементів задля зниження ваги. А це у свою чергу покращить як керованість, так і продуктивність.
Офіційно розробку Porsche Taycan GT німецька марка поки не підтвердила. Але як то кажуть, диму без вогню не буває, залишається тільки чекати. Якщо цей елетромобіль, все ж таки, побачить світ, б’ємось об заклад, він стане новим рекордсменом траси серед електромобілів.