Лише універсал та до 120 км на електротязі: що відомо про новий Volkswagen Passat

Компанія Volkswagen розкрила перші подробиці про новий Passat. Відомо, що дев’яте покоління моделі буде представлено лише у кузові “універсал”, від седану було вирішено відмовитись. Новинка стане однією з перших моделей Volkswagen на новій платформі MQB Evo.

Довжина універсала зросте до 4917 міліметрів – на 144 міліметри більше, ніж у попередника, з них 50 мм припадає на колісну базу. Ширина збільшиться на 20 міліметрів, висота – на сім. Зазначається, що завдяки цьому простір для ніг задніх пасажирів зросте на 50 міліметрів, місткість багажника – на 40 літрів і на 140 літрів з піднятими та складеними спинками задніх сидінь відповідно, сягнувши 690 літрів та 1920 літрів.

Повідомляється, що опціонально новинка отримає проекційний дисплей та матричні фари з дальнім світлом, що “світять” на 500 метрів уперед, а також оновлений варіант адаптивної підвіски DCC Pro.

Що стосується двигунів, то Passat буде доступний із бензиновими, дизельними двигунами, а також у плагін-гібридній версії. Гібриди розвиватимуть від 204 до 272 к. с., а їх акумулятори забезпечать до 120 кілометрів ходу на електриці і підтримуватимуть зарядку постійним струмом.

Неофіційно наступником седана Passat називають флагманський електромобіль ID.7. Він більший за розміром і базується на модульній платформі MEB, що лежить і в основі інших моделей ID-лінійки. У його арсеналі — 286-сильний електромотор, “розумна” кліматична установка з датчиком сонця та інша передова електроніка. Продаж стартує до кінця року.