Електромобіль Audi Q8 e-tron : найбільший електрокросовер бренду

Компанія Audi презентувала оновлений флагман своєї електричної лінійки – Audi e-tron, але тепер він носить ім’я Q8 e-tron й відрізняється від попередника як зовнішньо, так і технічно.

Електромобіль Audi Q8 e-tron представлено офіційно: це найбільший електрокросовер брендуЕлектромобіль Audi Q8 e-tron представлено офіційно: це найбільший електрокросовер брендуimg

Разом з новим ім’ям кросовер отримав нову декоративну решітку Singleframe, оновлений передній бампер та задній дифузор. На габаритах моделі оновлена зовнішність не вплинула. Як і раніше кросовер досягає 4920 мм у довжину, 1940 мм у ширину та 1630 мм у висоту. Розмір між осями – ті ж 2930 мм.

Що “під капоптом” у нового представника Audi?

Основним надбанням флагмана стала нова акумуляторна батарея ємністю 114 кВт·год (корисна ємність 106 кВт·год). Вона доступна поряд із колишнім блоком на 95 кВ*год. Старою батареєю укомплектована версія Audi Q8 50 e-tron із двомоторною силовою установкою (по одній на осі). Сукупна віддача агрегатів – 340 к.с. та 664 Нм крутного моменту. Запас ходу – 491 км у вимірювальному циклі WLTP.

У версії Audi Q8 55 e-tron віддача двох агрегатів складає 408 к.с. та 664 Нм. Запас ходу від акумулятора ємністю 114 кВт•год – 582 км. Як зазначається, нова батарея підтримує зарядку від терміналів постійного струму потужністю 170 кВт.

Всі версії кросовера оснащені пневматичною підвіскою з можливістю регулювання дорожнього просвіту в діапазоні 76 мм.

img

Електромобіль Audi Q8 Sportback e-tron оновлення принесли покращену аеродинаміку. Коефіцієнт аеродинамічного опору крос-купе становить 0,24, тоді як базового Q8 e-tron – 0,27. Крім того, він на 10 мм нижче, що в сукупності позначилося на «дальнобійності» моделі. Зокрема версія «50» з акумулятором на 95 кВт•год проїжджає на одному заряді 505 км, а версія «55» з новим блоком – до 600 км.

img

«Гарячі» Audi SQ8 e-tron та Audi SQ8 Sportback e-tron тепер доступні лише з новою тяговою батареєю. Обидві «запальнички» укомплектовані тримоторною силовою установкою, яка генерує 503 к.с. та 973 Нм (спереду – один мотор на 169 к.с., ззаду – два по 133 к.с.).

Зовні такі кросовери відрізняються розширеними колісними арками. В ширину вони на 39 мм більші за Audi Q8 e-tron та Audi Q8 Sportback e-tron, що не могло не позначитися на запасі ходу. Електромобіль Audi SQ8 e-tron здатний проїхати без підзарядки 494 км, Audi SQ8 Sportback e-tron – 513 км. Але є й плюс – максимальна швидкість збільшилася до 210 км/год (+10 км/год).

Інтер’єр Audi Q8 e-tron

Інтер’єр Audi Q8 e-tron пропонує панорамний двосекційний дах з електронним керуванням, вбудовані сонцезахисні козирки, опціональний 4-зонний автоматичний клімат-контроль та функції масажу для сидінь. Практично всі функції салону управляються через пару центральних інформаційно-розважальних екранів (10,1-дюймовий верхній та 8,6-дюймовий нижній) або за допомогою голосових команд.

Новый электрический кроссовер Audi Q8 e-tron обеспечит запас хода до 600 км и быструю зарядку (за 30 минут – на 420 км)

У Європі прийом замовлень на оновлений електромобіль Audi Q8 e-tron і всі його версії стартує до кінця цього місяця, але у дилерів кросовери з’явиться лише навесні 2023 року. А для фанатів Audi, які не готові так довго чекати, маємо пропозицію. Завітайте до нас у  АРТЕНЕРГО МОТОР, та ознайомтесь з елегантним електричним кросовером Audi  e-tron, що представлений у нашому салоні