bmw-i8

BMW завершив виробництво гібридного купе BMW i8

BMW завершив виробництво BMW i8 . З конвеєра заводу BMW в Лейпцігу зійшов останній екземпляр гібридного купе i8. Спочатку передбачалося, що виробництво моделі завершиться в квітні 2020 року, однак пандемія коронавируса внесла свої корективи в плани німецького автовиробника, в результаті чого життєвий i8 був продовжений ще на півтора місяці.

Серійна версія BMW i8 дебютувала на автосалоні у Франкфурті в 2013 році, а в 2014-му модель з’явилася в салонах дилерів. Аж до літа 2020 року був зібрано понад 20 тисяч гібридів.

Гібрид комплектувався електромотором, який був встановлений на передній осі (його плекав акумулятор ємністю 7,1 кіловат-години), і бензинової «турботройкой» об’ємом 1,5 літра на задній. У сукупності агрегати видавали 362-374 кінських сил. Купе розганяється з місця до «сотні» за 4,4 секунди і розвивало максимальну швидкість 250 кілометрів на годину. В ході останнього оновлення в 2018 році віддача електродвигуна була збільшена до 143 сил, а ємність батарей – до 11,8 кіловат-години.

Перераховуючи “титули” BMW i8 у прощальному прес-релізі, баварці назвали «ай-вісім» своїм першим гібридом з можливістю підзарядки і першим серійним автомобілем з лазерною оптикою. Крім того, BMW i8 першим отримав «турботрійку», яка п’ять разів ставала «двигуном року» у своїй категорії.

Щоб знизити масу розробники використовували специфічні матеріали:

двері, капот – алюміній;
дах, крила – полікарбонат;
пасажирський модуль – карбонове волокно;
несуча рама – алюміній (високий опір крученню робить гібрид схожим з Toyota Land Cruiser)

Кузов отримав класичну для гоночних автомобілів широку і низьку передню частину, V-образну виштамповку, яка проходить по капоту, через двері і закінчується на кормі. Головна оптика вузька, комплектується світлодіодами і синім підсвічуванням. Ефектно завершує зовнішній дизайн нестандартна система відкривання дверей.