ЯК ВИБРАТИ ЗАРЯДКУ І ЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДКЛЮЧЕННЯ?


У більшості випадків, коли людина вибирає зарядний пристрій він відштовхується від ємності акумулятора в машині. І це неправильно. Зараз розповімо чому.

Ось простий приклад. В середньому, за день по місту водій проїжджає 50-150км, не враховуючи поїздок на далекі відстані. При такому сценарії ідеально підійде зарядний пристрій на 16А. Воно дасть можливість заряджатися від звичайної розетки, не збільшуючи при цьому потужність і не встановлюючи промисловий роз’єм.

В такому випадку, у вас буде можливість за ніч компенсувати денний пробіг. Грубо кажучи, струм 1А за 1 годину заповнює 1км пробігу. В середньому від побутової розетки можна спожити 10-12А. Таким чином, з 8 вечора до 8 ранку ви зможете зарядити акумулятор на 120-150км, і повністю перекрити денну потребу в підзарядці.



І все ж, для кого призначені зарядки на 32, 40А? Якщо ви багато їздите, взимку прогріваєте машину, у вас велика витрата через ландшафт місцевості, або просто не хочете заряджати автомобіль кожен день, тоді цей варіант для вас. Але не варто забувати, що для таких зарядок потрібна велика потужність, приблизно 22кВт по трьом фазам.

Так ось, коли ви вибираєте зарядний пристрій, дивіться не на ємність акумулятора, а на бажаний результат подій: скільки будете проїжджати в день, як часто будете заряджати та, які можливості проводки і доступна потужність у вас є.

Безперечно, зарядний пристрій на 32, 40А допоможе вам скоротити час очікування, і швидко зарядити акумулятор перед тривалою поїздкою. Тим більше, що зарядні пристрої EnergyStar дозволяють знижувати струм, щоб була можливість скористатися побутової розеткою з струмом 12, 14, 16А.



Хочемо вас застерегти! Не використовуйте звичайні побутові розетки для зарядки на повну потужність пристроєм на 32А і більше. Звичайна розетка не пристосована для такого струму, і може перегрітись, оплавитись, або згоріти. Будьте обережні, не допускайте найгірших наслідків!

Джерело: EnergyStar